Senem Çalmekik: Önümüzdeki dönemde dijital pazarlama araçlarını daha aktif kullanarak, bu platformlarda marka değerimizi yükseltmeyi hedefliyoruz.

BASF Yapı Kimyasalları Pazarlama İletişim Uzmanı Senem Çalmekik, Nanotek'in aylık kurumsal dergisi Nanobülten'e röportaj verdi. 

Senem Çalmekik Nanotek röportaj

Özellikle son üç yılda BASF pazarlama departmanı olarak yoğun br faaliyet içindesiniz. Çalışmalarınız hakkında bilgi alabilir miyiz?

13 Kasım 2013 tarihinde, BASF'nin Yapı Kimyasalları ürünlerini, Master Builders Solutons markası ile Türkiye Pazarı'na sunduğumuz günden bu yana, pazarlama faaliyetlerimiz yoğun çalışmalarla devam ediyor. Globalden aldığımız kurumsal kimlik kuralları çerçevesinde, tüm dünyada markamızı doğru bir şekilde tanıtmak, markanın sunduğu değerleri, bölgemzdeki iş ortaklarımıza ve müşterilerimize yansıtarak değer katmak amacıyla Türkye'deki çalışmalarımızı yürütüyoruz.

Pazarlama İletişimi Bölümü olarak, yeni markaya geçiş sonrası, birçok konuda marka logo yenileme çalışmaları yaptık. Ürün ambalaj tasarımları yenilendi, yeni broşürler hazırlandı, marka bilinirliğini atırmak amacıyla çeşitli promosyon ürünleri yapıldı, sektörel dergilere ilanlar verildi, fuar katılımlarımız oldu, bayilerimize yönelik sertifika, poster, tabela çalışmaları yapıldı, toplantı organizasyonlarımız gerçekleşti.

Dijtal platformlarda yeni çalışmalarımız oldu, Master Builders Solutons ismiyle lokal web sayfamız www.master-bulders-solutions.basf.com.tr adresiyle oluşturuldu. Bölgesel olarak Facebook sayfası yönetimini ele aldık, BASF'den Master Builders Solutions Türkiye Facebook sayfasında Türkçe paylaşımlar yapıyoruz.

Bölgemize ait Türkçe ve İngilizce Mobil Uygulama hazırlandı ve uygulama ile güncellemeler tarafımızdan yönetiliyor.
Röportajın tamamını okumak için tıklayın.

Nanotek röportaj Senem Çalmekik